Digital247
Praktikant Digital247

Danske Spil søger Content og Digital Project Manager

Kan du udvikle kampagner og formidle historier, der skaber loyalitet og salg? Og kan du udvikle og eksekvere digital markedsføring selvstændigt og effektivt?

I Danske Lotteri Spil har vi ansvaret for nogle af Danmarks stærkeste brands som Lotto, Eurojackpot, Quick, Keno, Bingo og Dantoto. Nu sætter vi ekstra fokus på at få formidlet de mange gode historier om vores brands bl.a. via sociale medier, effektive digitale kampagner og digital CRM, og du vil blive omdrejningspunktet i en ambitiøs og spændende udviklingsplan for vores digitale markedsføring. Du bliver således en nøgleperson i vores Content & Digital team, og bliver den der formår at forvandle vores brand kommunikation til stærkt indhold, som skaber loyalitet og salg, på tværs af digitale kanaler og touch points.

Fra kreative ideer til rapportering af performance
Dit ansvar breder sig over formidling af den overordnede storytelling på hvert brand over udvikling af konkrete kampagnematerialer, til tracking, måling og rapportering af performance. En væsentlig del af dit job er derfor at have det totale overblik over vores mange digitale touch points, forstå deres placering og effekt i kunderejsen og sikre samspillet på tværs. Det betyder endvidere, at din rolle i høj grad er udførende og du får medansvar for vores content planer samt udvikling og eksekvering af digitale marketinginitiativer. Du bliver også hovedansvarlig for projektledelse af UX og designrelaterede opgaver, samt performance optimering af fx salgsflow i digitale salgskanaler. Du samarbejder selvfølgelig med både eksterne bureauer og kolleger i bl.a. Marketing, Produkt, Digitalt Salg og Retail Salg, men det er først og fremmest dig, der får tingene til at ske, fx ved at skrive den effektfulde tekst, der styrker performance på et banner.

Dine primære opgaver bliver at:

  • Sikre overblik via en gennemarbejdet content plan for hvert brand, samt gennemarbejdet plan for kontinuerlig og kampagnespecifik digital markedsføringsplan for hvert brand.
  • Udvikle sammenhængende brand stories for de forskellige brands i samarbejde med brand teams og Content Producer.
  • Udvikle og implementere branded content på tværs af digitale platforme, kanaler og touch points.
  • Sikre agil eksekvering af branded content på real time niveau.
  • Udvikle og eksekvere effektive digitale marketing kampagner og programmer på tværs af touch points, herunder udvikling og eksekvering af content i retail (connected retail).
  • Håndtere indkøb hos eksterne bureaupartnere samt følge op på kvalitet og performance.
  • Levere intern rapportering på performance – både generelt og for konkrete aktiviteter.
  • Sikre godt og konstruktivt samarbejde med kolleger bl.a. i de forskellige brand- og produktteams, PR og Kommunikation, samt Digital Salg og Retail Salg.
  • Tage ansvar for CRM planer og være forbindelsesled til vores interne CRM team

Du får 10 kolleger i teamet, bliver et omdrejningspunkt i det samlede marketing team, og du refererer til vores Content & Digital Manager.

Digital native med kreativt talent og projektledelsesevner
Du har en videregående uddannelse i spændet mellem marketing og kommunikation. Denne er understøttet af minimum 3-5 års hands-on erfaring med digital storytelling og effektiv digital markedsføring, fx fra digitalt bureau eller fra en lignende rolle. Som digital native er sociale medier en del af dit DNA, og du forstår både mekanismerne i den overordnede kommunikative kontekst på de forskellige platforme og den teknologi, der ligger bag.

Du kan styre et projekt sikkert fra A-Z, og du trives samtidig med at have fingrene på tastaturet, uanset om du skriver på et oplæg, en bannertekst eller en performance rapport. Derudover skal du naturligvis kunne samarbejde og herunder skabe gode relationer til mange forskellige mennesker både internt og eksternt.

Vi tilbyder:

  • Et spændende fuldtidsjob på 37 timer ekskl. frokost
  • 5 ugers ferie og 8 ekstra fridage
  • Attraktiv pensionsordning (12 % betalt af Danske Spil)
  • 1,5 % i feriegodtgørelse
  • Sundhedssikring
  • Sportsforening
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og humor vægtes højt.

Ansøgning og spørgsmål
Vi ønsker at afspejle det samfund, vi er en del af. Hos os er dit engagement og dine kompetencer det vigtigste – ikke dit efternavn, køn eller alder.

Send din ansøgning vedlagt CV, anbefalinger og referencer til HR eller på e-mail i pdf-format til job@danskespil.dk, så vi har den senest den 25. juli 2016 og mærk den “Content & Digital Project Manager”.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte marketingchef Steffen Lundgren Kristensen på 2130 8881. Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte HR Business Partner, Helle Albjerg på 3672 0011.

Bemærk: Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor stillingen kan være besat inden ansøgningsfristens udløb.

 

Digitale Jobs

Digitale Jobs

Add comment

Trending

Advertisement

Menu

Download Form

 

Verification